Nieuwe impuls voor commercieel Nederland: samenwerking tussen zelfstandige sales professionals en ondernemingen gefaciliteerd door Dé SSAACC
Met de lancering van Dé SSAACC spelen Roy Lamain en Herman van der Veen in op een groeiende behoefte in de markt: flexibele, hoogwaardige commerciële slagkracht voor bedrijven die niet gebonden willen zijn aan vaste dienstverbanden. Tegelijk biedt het platform ervaren sales agents de mogelijkheid om hun vaardigheden in te zetten binnen verschillende organisaties, met strategische ondersteuning en coaching op maat.
“Wij zagen vanuit onze praktijk aan de ene kant ondernemers, start-ups en internationale bedrijven die hun commerciële activiteiten willen opschalen, maar daar geen vast salesteam voor willen of kunnen inzetten,” aldus Roy Lamain, medeoprichter van Dé SSAACC. “Aan de andere kant zien we een groeiend aantal zelfstandige sales agents met bakken ervaring die juist op zoek zijn naar nieuwe opdrachten en commerciële uitdagingen.”
Dé SSAACC brengt deze twee werelden bij elkaar. Het platform fungeert niet als een klassieke bemiddelaar, maar als een actieve begeleider in het proces naar commerciële groei. Naast het matchen van bedrijven met passende agents, biedt Dé SSAACC ondersteuning via strategisch en operationeel advies, coaching en toegang tot een commercieel ecosysteem.
“Het gaat ons niet alleen om de match,” legt Herman van der Veen uit. “We willen dat beide partijen succesvol zijn. Daarom begeleiden we de samenwerking vanaf de start: van intake en doelstelling tot coaching en tussentijdse evaluaties. We geloven in langdurige commerciële samenwerkingen die gebaseerd zijn op vertrouwen, transparantie en resultaatgerichtheid.”
De naam Dé SSAACC staat voor Solution Sales Agents Community & Connections – een naam die de essentie van het platform perfect vangt. Het gaat om het bouwen van een actieve community van zelfstandige salesprofessionals, en het creëren van waardevolle verbindingen met organisaties die behoefte hebben aan flexibele commerciële ondersteuning.
Roy Lamain: “We bouwen aan een ecosysteem waar sales agents én opdrachtgevers elkaar versterken. Flexibiliteit en vakmanschap gaan hand in hand. En dat is precies waar de markt nu om vraagt.”